tisdag 28 april 2015

Taskiga killar

Jag blir så glad på killar i bland.... NOT.

Mail från dejtsidan:

"Varför är du deprimerad om det är ok att fråga? Har du vänner eller någon att prata med?"

(Eh?? Vart i min text står det något sånt???) 

"Tycker inte du att det är lite sent för en kvinna i din ålder att vilja skaffa barn?"

"Du vill så mycket, är det inte dags att tänka annorlunda? Du har varit här ett tag, eller är du också en sådan som är hellre singel, om inte du träffar din kille på en vit häst som rider till dig och redo att rädda dig? Eller så kan du vakna träffa mig, en kille som tar hand om sin kvinna."

(Denna kille har skrivit till mig förut men jag var inte intresserad.)

Det är sådan här mail man ska skita i, men vissa dagar så kommer de åt en så att det känns.

Jävla knäpphuvuden.
Taskiga är dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar