söndag 5 april 2015

Det första intrycket...

Det är helt sjukt...

Jag bytte bild på en dejtsida, från en vanlig till en bild där jag e väldigt sminkad.
Den jag la upp häromdagen på bloggen.

Det haglar in brev och flörtar!!

Jag sållar bort massor i ren hast, för så fort jag går online så dyker det in massor.

Det som känns knäppt är att jag får detta pga byte av bild.
En bild med mycket smink....

Väl inne på min sida så står det ju text om vad jag vill och sen finns där fler bilder.
Bilder där jag inte har så mycket smink.

Men visst, den första bilden har ju lockat över killarna.
Det är ju bra, men frågan är om det är bra pga en bild som inte är "sann"?

Men som sagt, väl inne på min sida får de se en mer sann bild av mig.

Jag har börjat skriva en hel del med en kille.
Vi har även pratat på telefon en gång och ska ses i morgon.

Lite tveksam, som vanligt...... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar