tisdag 7 april 2015

"Jag hatar att promenera"

Jag gick inte på någon dejt i går.
 
Ingen hörde av sig.
 
Vi hördes i lördags, han var inte i sthlm och skulle komma hem på söndagen.
 
Vi messade lite kort efter samtalet och jag föreslog promenad på måndagen.
Han skrev tillbaka att han hatar promenader.
 
Jag blev paff.
 
Hatar promenader?
 
Jag har sagt att jag är ute mycket i naturen...
Det är ju en del av min vardag.

Han hatar promenader för att han tränar styrka och kondition på gymmet, varje dag.

Jag skrev tillbaka, att det är lite skillnad på att strosa i naturen och springa på löpband på gymmet....

Där fick han faktiskt några minus....

I vilket fall som helst, så skrev han: "Vi får se hur vädret blir då."

Sen var det ingen av oss som hörde av sig mer.

Jag trodde ju att han skulle göra det när han kom tillbaka till Sthlm.
Men samtidigt så jagade inte jag honom heller...

Så det rann ut i sanden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar