lördag 18 april 2015

Normala killar efterlyses...

I går åkte vi och kollade på blommor.

En kille jag har på Facebook sen typ 7 år sen, jobbar där.

Jag har inte sett honom på alla dessa år.

Vi var på en dejt, det var så vi lärde känna varandra.

Då jag såg honom så tänkte jag, "Undra vad det var för fel på honom? Han verkar ju jätte trevlig.
Jag visste att han hade en tjej för typ 5 år sen och att det var struligt hela tiden.

Efter ett tag såg jag att han hade ring på fingret.

Då jag kom hem så skickade jag ett mail på fb och frågade:

"Du hade ring på fingret. Är det samma tjej som förut? Ni hade det ju så himla struligt och gjorde slut stup i kvarten."

Han: "Jo det är fortfarande hon. Du var lika vacker som vanligt."

Jag: "Tack, vad snällt, osminkad och allt."

Han: "Du är lika vacker naturell."

Jag började dra öronen åt mig...

Jag: "Flörtiga du... Hur är det mellan er nu då?"

Han: "Flörtig? Jag är bara ärlig. Jo då, det är bra.
Men ibland så behöver man vissa saker...alltså behov.
Hur är det själv? Singel?"


Jag: "Är det bra alltså? Ni hade ju en massa problem. I hop, inte i hop, osv.
Behov? Som närhet och sex? Ja, jag har varit singel sen ett år tillbaka."

Han: "Jo, men vi har rett ut det men jag har lite mer behov av närhet och sex älskar sex...
snabbt eller låååångt...."

Fy faaaaaan, tänkte jag...
Undra om han är en otrogen kille...

Han: "Inget som du kan hjälpa...eller...?"

Blä!

Jag: "Nä....För det första har du tjej. Brukar du få det på annat håll än hemma?"

Han: "Om det vore så...skojar, men sex är härligt. Men det va jätte kul att du kom.
Du är välkommen i morgon med."

 Jag: "Tack"
 
Han: "Eller du kanske inte vågar, är jag så flörtig och farlig, hihi."

Jag slutade att skriva till honom.......

Herregud.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar