söndag 12 april 2015

Skitdag!

I dag känner jag mig lite irriterad.

Lite som att jag vill kasta min mobil åt hel... och stänga av fb och klippa banden med alla vänner och skaffa nya.

Jag gör fel i bland, vem fan gör inte det?!

Dock är min tanke från början att vara schysst och omtänksam.
Men det tas på fel sätt och vänds på något sätt till att jag får skiten!

Orkar inte gå in på vad.
Det hände två grejer i går och det har hänt förut i mitt liv.

Känner bara just nu att jag inte ska engagera mig i folk och vara som många andra.
Vara tyst om saker, inte ställa upp, osv.

Nä, så kommer det nog inte att bli.... men jag blir sur....

Min intention är att vara snäll men det slutar med att folk blir sura på mig.
Jag har inte gjort nåt!

Så, nog om det.

I går var jag ute.
På ett ställe jag inte har varit på förut.

Det kom fram en kille, han var lite full....

"Har du varit här förut?"
Jag: "Nej."

Han: "Hur gammal är du?"
Jag: "40 år"

Han:"Nä! Du ljuger!"
Jag: "Nä, det är sant."

Han: "Så du har aldrig varit här förut?"
Jag: "Nej."
Han: "Du är 40 år och aldrig varit här förut?"

He had a Point... ;)

Han: "Har du barn?"
Jag: "Nej, jag har hund."

Han: "Tycker du om hundar?"

(Nä, jag har hund fast jag tycker inte om dom...)

Jag: "Ja...."

Jag stod vid baren och tittade ut på folk som dansade.

Det kom fram en annan full kille, ställde sig bredvid mig.

Han petade mig i sidan med fingret.
Jag vände mig om och tittade på honom, då tittade han bort.

Jag vände tillbaka blicken mot dansgolvet, då petade han mig på armen.
Tittade på honom igen, han tittade bort.

Han petade till mig igen.
Jag vände mig om mot honom och tittade på honom.
Gjorde en min mot honom, typ som: "Nu får du ge dig!"
Då gick han....

Redan där skulle jag egentligen gått hem....

Nä, dagen igår var inte bra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar