fredag 10 april 2015

Magens utsida är dock fin

Jag har tappat gnistan för att knacka dörr....

Jag sökte några jobb på det gamla vanliga sättet häromdagen...
Via mail.
Men planen är att ringa upp dem nästa vecka.

Jag har börjat bli mycket bättre i kroppen!

Men så började magen att bete sig konstigt...
Nu är det dag 4 av strulande mage och den har inte blivit bättre.

Suck, jag var på jätte dåligt humör i går.
Samtidigt ledsen.

För att jag är trött på att må såhär!

Jag vill vara frisk!

Självförtroendet sviktar då jag är dålig och ska söka jobb...
Vem fan vill anställa mig?
Inte vågar jag söka ett jobb eftersom jag inte är frisk.

Massa tankar...

Samma sak gäller killar.

Fast med killar har jag en blandad kompott med känslor....

Jag var på massage häromdagen.
Det var jätte skönt!

Jag ska verkligen gå till henne fler ggr.

När massagen var över så sa hon:

"Jo, du tränar va...?" sa hon lite trevande.

Jag svarade, nej.

Hon såg paff ut.

"Men du har då tränat?"

Jag: "Bara kanske 1 1/2 år av mitt liv."

Hon såg ännu mer förvånad ut.

"Va?! Men hur gammal är du?"

Jag sa att jag fyller 40 år detta år, varpå hon utbrast:

"VA?! Det kunde jag aldrig tro."

Så lite positivt i allt ändå. :)

Jag är rätt stolt över min kropp, speciellt då jag är 40 år och inte tränar. ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar