onsdag 1 april 2015

Bomull i öronen

I går var jag och köpte magnesiumcitrat.

Citrat tas lättare upp av tarmen har jag fått veta.

Det sägs att magnesium tar bort muskelvärk, mm.
Vi behöver mineraler.

I natt sov jag något bättre.
Nästan 11 timmar.

När jag vaknade så kände jag mig jätte trött.
Det brukar jag inte göra.

Då jag låg där stilla så kände jag ingen värk alls....

Jag kände mig försiktigt glad....

Tills jag satte mig upp...

Ja, väldigt ont/stel i nacken, och axlar.

Dessutom kändes det som att jag hade bomull i öronen.
Eller också kändes det som jag hade en hjälm på huvudet.

Eller både och....

Vad är det för konstigt...
Varför känner jag mig helt överkörd i dag?

Vilka roliga inlägg jag gör nu på senaste tid...
ja, ja, sånt är livet, inte alltid en dans på rosor.

Det blir inget, knacka dörr, i dag heller...
Ska sätta mig med platsbanken och söka jobb så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar