lördag 11 april 2015

"Ska vi ses och dansa?"

Lustigt det här med dejtsidor...

Vad man är ute efter och hur man vill ha det.

Jag vill gärna se bild på den som skriver.
Vilket en del inte har.

De kanske har några bilder men de bilderna är hemliga och personen måste "låsa upp" dem för att en person ska se dem.

Varför har man så?

Dålig självkänsla?
Har en partner?

När jag har sett bild, en räcker inte, vill se fler, tydliga, så att man kan få en uppfattning.
Sen så skriver man om intresse har uppstått.
Om allt känns bra så byter man telenr, osv.

I dag fick jag ett mail av en som inte har bilder...

"Hej

Vi matchar ju på massvis av punkter.
Jag föreslår att vi ses.... Antingen får du ett foto på e-mail (vart?) av mig eller
så kan vi kanske ses på en blind date....
Gillar du att dansa pardanser? Vilka dansar du ? Vi skulle kunna ses och dansa med varandra på vår första dejt och så får vi se hur samspelta vi är...
kram"


Sen kan man få såna här mail, även om det inte står på min sida att jag söker sådant...
Men man vill väl försöka ;)

"Hoppas allt är bra med dig. sticker ut hakan i en fråga här...allra ödmjukast. Hoppas det är ok, bara att inte svara om det är helt ointressant. jag och min tjej letar efter en tjej/kvinna som skulle kunna tänka sig vara med oss. Skulle detta kunna vara intressant?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar