tisdag 21 april 2015

Hurtbullar

Jag brukar äta färska rödbetor.

I ugnen eller så ångkokar jag dem.

Med andra grönsaker också.

I går kväll åt jag det, fast då tog jag en hel stor rödbeta och åt också upp hela.

Det var tur att jag inte jobbade i dag.....

Det rensade hela systemet!!
Tror att jag var på muggen 7 ggr efter varandra.

Stackars hund som aldrig fick gå ut. ;)
(jo, då bara magen var tömd så...)

Jag trodde att jag fick värsta skovet först.
Jag kollade sen runt med andra personer och det är vanligt att det sätter igång magen att äta mycket rödbetor, speciellt om man är känslig.

Nu vet jag det... ;)

På eftermiddagen så gick jag och hunden en skön promenad längs vattnet i solen.

Jag blev lite stressad...
Jo, för att det hela tiden sprang förbi joggande personer!

Där strosar jag, lyssnar på vattnets kluckande, hör fåglarna sjunga och så helt plötsligt så hör jag, "Flås, flås, flås."

Då är det någon hurtbulle som springer förbi mig.

Fina kläder har de också, skorna ska gärna matcha jackan. ;)

Herre gud, att de orkar...
Sen kläderna då?
Springer man så blir man svettig, då kan man väl ha vad som helst på sig. :)

Det hörs att jag inte tränar va? ;)

Jag blev helt matt bara av att se dom.... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar