torsdag 1 december 2011

Jag vill jobba....NU! :)

I dag ska jag på en andra intervju på samma ställe som jag var på förra veckan.
Det är ytterligare en person som vill se vem jag är.

Det är genom arbetsförmedlingen så de får lönebidrag för mig.

Det är ett nätföretag, man ska plocka i hop ordrar och skicka i väg, ta emot varor, lite IT och de gillade även att jag hade pluggat databaser för de hade en...så det lät inte helt omöjligt att jag fick nosa på den.

Jag pratade med arbetsförmedlingen nyss och enligt dem så hade företaget sagt att de gillade mig bäst av alla kandidater, att jag hade flest kvalitéer, verkade driftig och var mest empatisk. :)

Sen hade jag en intervju förra veckan genom en kontakt.
Där hade jag kunnat få börja i dag....
Men det som fick mig att vara mer nyfiken på det andra jobbet, nätföretaget, var:
lönen och arbetsuppgifterna.

Men magkänslan var egentligen bättre på det jobbet genom kontakten...

Vi får se...de sa ju att jag alltid var välkommen att ringa tillbaka i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar