fredag 16 december 2011

Forumet

I dag hade jag också följande inlägg att läsa i forumet.

"Rebecca, jag har varit igenom exakt samma sak! Fick utslag på bukspottkørteln av princip all medicin, låg inne på sjukhus och hade ett rent helvete! Fick också remicade som førslag och blev precis som dig vædligt orolig. Men vet du vad? Remicade har ræddat mitt liv! Sedan jag børjade før ca 2 år sedan har jag inte haft ett enda skov! JAg har inte varit sjuk øverhuvudtaget, jag tænker inte ens længre på att jag har sjukdomen. Jag børjade med att ta den var 6 vecka, sen gick jag upp till var 8 vecka och nu prøvar vi att se hur længe jag kan gå utan! Har nu inte tagit den på 16(!) veckor och ær fortfarande helt symptomfri! VIsst, jag vet inte hur længe det kommer funka men før øgonblicket njuter jag av att vara som en frisk mænniska. Vad som hænder framøver tar jag som det kommer :D Jag lovar, funkar remicade lika bra før dig som før mig så kommer du vara mer æn nøjd. Hør gærna av dig om hur det går :) "          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar