fredag 23 december 2011

Dagen före julafton!


Jag städade lite, så att det är fint när jag vaknar i morgon. :)


I dag kom en vän upp med en julklapp till mig! :)
Så i morgonbitti har hunden och jag en varsin klapp att öppna! :)


I dag fick jag också en liten julpresent av hundens gamla hundvakt!



Sen när jag kollade min brevlåda så hade jag ett litet juljort från en granne! :)

Jag måste erkänna att det känns lite bittert.....
Att sitta själv i kväll....
Att vakna upp själv i morgon, äta sin frukost själv....
Men valet har ju varit mitt eget...
Att jag sitter i den sits jag sitter i...men lite tråkigt är det.....

Hade ju velat haft en egen familj....
MEN! Det kommer :)

I morgon ska jag nog ta en lång skogspromenad med hunden och sedan till eftermiddagen så ska jag möta upp pappa, hans man och fler.


                                                                                       GOD JUL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar