måndag 5 december 2011

Min "sambo"

För ca 2 veckor sedan så träffade jag min "sambo".

Vi har setts nästan hela tiden och det har fungerat annorlunda mellan oss.

Han har kommit till en massa insikter och det har jag med.
Därför möts vi på ett bättre sätt nu och behandlar varandra ordentligt.

Jag tar en dag i taget och känner efter hur det känns.
Jag låter inte tanken styra denna gång, utan känslan.

Dock finns det vissa saker som jag fortfarande inte vet om jag vill ha i mitt liv med honom...
Men som sagt det har bara gått två veckor utan något som helst problem, så det återstår att se hur det känns och fungerar.

Jag har mina ögon öppna och vet vad jag inte vill ha, sen får tiden utvisa.
Jag har inte "råd" att låta detta rulla på i dåliga spår igen.
Just nu fungerar allt jätte bra.

Alla kan vi ändras, faktiskt.

I går så sa han en massa fina saker och gick ner på ett knä....

Ja, han gjorde det.... Han sa att jag inte behövde ge honom något svar nu men det var så han kände......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar