tisdag 20 december 2011

Trötthet vs. intervju

I dag var jag på intervju.

Det var som att gå i en dimma då jag gick dit.
Hade ju bara sovit ca 5 timmar i natt pga gårdagen...

Först fick jag vänta i en kvart.
Sen gick intervjun i en rasande fart.

Hon berättade inte något om tjänsten för först ville de träffa folk.

Sen sa hon:

"Men vi ordnar något jobb åt dig, vi är ju ett bemanningsföretag, klart vi har massor med jobb."

???

Hur kommer det sig att ingen hör av sig?

De har visserligen ringt upp då jag har stått med i deras Cv databas och jag har fått komma på intervju.

De säger: "Jag har verkligen fått en bra uppfattning om dig! Det här blir inte svårt. Vi hör av oss snart."

Sen då? Sen hörde de aldrig av sig mer.
Nä, vad många det finns som bara snackar!

Ja, då har jag iallafall ringt till Csn, jag har betalat in mer än tillräckligt för i år så jag slipper betala för december som jag önskade.

Jag vet inte hur jag ska bära mig åt ekonomiskt denna månad....
I slutet av denna månad så får jag i inkomst ca 6000:-
Jag har utgifter för 10.000:-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar