torsdag 15 december 2011

Så trött.......

I dag vaknade jag efter 6 timmar, somnade om.

Vaknade sen 4 timmar senare.

Klockan hade ej ringt, eller så hade den det men att jag inte hörde den.

Har hört två stycken som oroades ang mitt utseende i dag.

"Oj...vad du ser sliten ut...du ser jätte trött ut..."

Jag mår inte bra i dag, jag är skakig och svag.

Bara jag knyter skorna så blir jag andfådd och orkeslös.

Hm...?

Jag tog den sista Imurel tabletten i går morse....
Ja, ja det borde väl gå över snart...

I dag ringde ett jobb jag hade sökt, de vill träffa mig nästa vecka.
De vet inget om mig och jag vet eg inget direkt om tjänsten.
Men jag tänkte att jag i allfall kan gå dit.

Jag blev sjukskriven 100% i en månad nu...
Känns som att jag får en chans till...

En chans att?

Ta hand om mig?

Det bara känns så, att jag får ett försök till.

Ang det jag skrev om biverkningarna i det förra inlägget...
Klart som fan att jag blir ledsen över allt detta....
Jag vet att man inte behöver få alla biverkningar...
Men det är fan läskigt ändå....

1 kommentar:

  1. Det är förståeligt att du oroas över biverkningarna...men nu bestämmer vi att du inte får någon av de läskigaste och så bestämmer vi att du ska må bättre snart!! Stor kram vännen!

    SvaraRadera