måndag 5 december 2011

Mitt ex


Jaha.... hur känns detta då?

Fick precis reda på att mitt ex har fått barn, tvillingar.
Med en äldre kvinna, uppåt i landet...

Känns konstigt....

Jag har tänkt på honom den senaste tiden.
Jag har saknat det vi hade, inte honom kanske men sättet vi hade relationen på.

För jag trivdes med det.

Så hur ska jag ta detta?

Jag har tänkt tanken, att han ska träffa nån som blir med barn lätt så att han inte "hinner" lämna henne som han brukar göra....

Eller så har han faktiskt ändrat sig.

Alla kan ändra sig, bara man är villig så går det alldeles utmärkt!

Men åter till detta...

Så hur känns det?

Inte så konstigt faktiskt...alltså jag känner ingen avundsjuka på att jag ville ha barn med honom.

Barn vill jag ju ha, men jag vill också att det går rätt till med giftermål och allt, barn kan ju alla skaffa.

Så det känns inget speciellt, jag önskar verkligen honom lycka i livet och framförallt de små barnen,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar