fredag 9 september 2011

Vila!

Nu är jag hemma! :)

De ringde upp efter en timme, mitt bemanningsföretag.

De: "Vi har ingen att sätta in i dag, kan du härda ut?"

Tårarna började rinna igen.

Jag: "Nej...jag fryser och mår inte alls bra."

De: "Ja..du kan inte ta en tablett då?"

Jag: "Nej"

De: "Ja jag vet inte vad jag ska säga...vi har ingen som kan hoppa in i dag..."

Jag var tyst, jag grät och hade inget att säga.

De: "Men, jag hör av mig under dan om det finns nån lösning. Ha det bra så länge...hej då"

En på jobbet kom in där jag försökte att inte synas, hon såg att jag var ledsen.
Jag berättade. De sa att jag skulle gå hem, de förstod, de skulle lösa det själva.

Så nu har jag även ringt och avbokat mitt extra jobb som jag har i morgon.

Jag ringde även sjukhuset, de rådde mig till vila.
Eller rättare sagt, beodrade mig.

Jag känner mig glad nu, över att äntligen få vila.... :)
Ja gär sååå trött.... så trött...
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar