måndag 5 september 2011

Stor glädje

Jag har sagt upp mig! :)

Det känns helt underbart!

Min sambo har flyttat hem igen!

Det känns helt underbart!

Det kändes som en befrielse att säga upp sig!
Jag hade knappt hunnit slå på datorn här på jobbet i dag innan det plingade till.
En klasskompis från IT utbildningen jobbar på ett ställe där de söker folk och han tänkte på mig.

Min sambo har funderat länge och väl och ville verkligen rädda detta förhållande.
Så vi ska gå och prata bland annat.
Han är förändrad och så kärleksfull. :)

Jag känner mig lycklig med honom för engångsskull! :)

Folk runomkring mig reagerar... :)

"Hur kan du säga upp en fast inkomst??"

Ja, hur kan jag? Jag mådde inte alls bra här, inte alls.
Jag tror att det ordnar sig till det bättre. :)

"Hur kan du ta tillbaka din sambo??"

Ja, det kunde jag, men inte bara hur som helst.
Så dum är jag inte...
Han bevisade massor! :)

Om det inte funkar med allt detta och terapi, ja då har vi prövat i allfall. :)

Just nu är jag jätte glad och känner ro i själen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar