torsdag 15 september 2011

Lite roligt i mitt liv också :)

Jag var ju och plockade en massa äpplen. :)

Så jag har gjort marmelad och äppelmos än så länge. :)


Marmelade blev hemskt söt, knappt så att man kan äta den, då hade jag bara hälften av sockret ändå. (Syltsocker med petkin)

Äpplemosen blev jätte god! :) Jätte enkelt att göra också.
Äpplebitar i en kastrull, ca 1 eller 2 dl vatten, koka upp, handvispa och tillsätta lite vanligt socker, klart!

Sen har jag börjat i kören ju, som jag skrev om tidigare. Det verkar kul. Vi ska tydligen sjunga in en cd och även uppträda i en kyrka. Spännande!

Sen så så sökte ju jag som godman förut, nu vill de träffa mig för en intervju.
Det är ju bara en "fritidssyssla" att hjäla andra som har svårt att veta hur de ska betala sin räkningar mm. Folk som fått en stroke, handikappade eller äldre.

Det är nåt som står mig varmt om hjärtat. Att få hjälpa folk som inte kan eller vet.
JAG VET! :) Jag ska ta hand om mig själv också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar