tisdag 3 maj 2011

Stressmorgon

Klagostund med glimten i ögat :)

Vi tjafsade och blev sura, stressade ut med hunden, in igen, sa åt hunden att stanna och gick ut för att stänga dörren. När jag skulle stänga dörren och tittade in i hallen så var inte hunden där...? Jag vände mig om och han stod då i porten bakom mig. Han ville följa med.

In med honom igen, stängde, stressa till tunnelbanan, trängas ordentligt med andra, en bredvid mig som nös fem ggr utan att hålla för munnen.

Väl på jobbet så skulle de ha stort p-möte så min kollega hade lagt undan en god smörgås till mig. :)
Känns skönt att ha ett jobb, även då jag inte fattar hur man ska hinna allt då man kommer hem efter jobbet. :) Ut med hunden, laga mat, vika tvätt, vattna blommor, mata fiskar, ge ödlan vatten osv....sen när man ätit så är det sovdax nästan. :) Det märks att det var länge sedan jag arbetade heltid....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar