fredag 27 maj 2011

Skönt med helg :)

I dag mår jag bra, känner mig ganska glad men jääääätte trött dock. :)

Det var lugnt och stilla i går. Vi har fortfarande inte sagt något direkt från det sista vi sa.

Hörde att jag är omtyckt här på jobbet :)

Läser en bok, "En brors berättelse" Pojken som kallades "Det", hans bror har skrivit en bok oxå.
Känns lite som att slungas tillbaka till sin uppväxt, jag hade lååååångt i från sånt helvete de hade men just rädslan de beskriver...Den känns igen.

I går kväll så spelade jag hög musik, det blev spanskt/latin som jag gillar.
Jag kände mig sååå lycklig. Jag hade glömt bort vad som gör mig lycklig, musik och dans. Det gjorde verkligen mig glad. Tänk att lyckokänsla kan kännas så underbar och att den sedan kan uppnås med så enkla medel. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar