onsdag 18 maj 2011

Snack åter igen....

Oj vad trött jag är...
Jag tittade mig i spegeln och såg att jag så bedrövlig ut...


Vi pratade från 18.00 till 22.00 i går, om oss såklart...

Han tyckte vi hade pratat klart häromdagen och blickade framåt.
Medans jag hade tänkt massor och sa i går kväll att det kanske är bäst att vi går skilda vägar.
Så han blev lite paff, förstår det.

Vi pratade och pratade. Lungt och stilla.
Först så sa vi att vi är för olika och ska göra slut.
Han kollade med olika personer vart han kunde flytta.

Sen kom det från båda två, en massa besvikelse, frågor,
ilska och tårar (tårarna stod jag för såklart...)

Och så började pratet igen om varför vi inte kan lösa det här och hålla i hop....

Så....vi sa inte att vi är i hop igen som vi brukar göra...vi bestämde att vi inte skulle säga nåt denna gång.
Bara låta det rulla på och försöka att ändra på saker som den andra blir besviken över.

Så får vi se hur länge det varar denna gång....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar