måndag 9 maj 2011

Cykla

Ha ha!
I morse så cyklade jag till jobbet.
Jag blev omcyklad HELA tiden!!
De kör så jäkla fort! :)

Jag var lite osäker på vägen så jag tog det lugnt.
Fast.....jag trampade på i bland men jag blev ändå omkörd. :)

Det tog ca 45 minuter, i morgon så tar det väl mindre tid.
Sen när man vänjer sig vid vägen så går det ännu fortare.

Det var jätte fint, fåglarna sjöng, solen sken och att blicka ut över vattnet var underbart.
Sen så får jag bra motion också. :)

Tillägg:
En här på jobbet cyklar på 25 min och han bor lite längre bort än mig.
Han måste vara en av de där farliga som cyklar så jäkla fort! :)
Nu blir jag taggad att trampa på fortare i morgon! 25 minuter...hm!!

2 kommentarer:

  1. det är jättebra träning, du kommer att se ut som värsta fitness tjejen snart ;)

    SvaraRadera
  2. Himmel vad du är duktig som cyklar till jobbet!!! Om jag skulle försöka så tar det förmodligen ca 1 vecka för mig att komma fram... Nä vänta lite, du skulle få komma och hälsa på mig på sjukhuset. Jag skulle svimma efter 10 minuter. Jag är grymt imponerad!!!! Kram vännen!

    SvaraRadera