söndag 29 maj 2011

Sista helgen i maj 2011

I fredags var jag på en grekisk restaurang med flera andra.
På väg dit så började min motorlampa att blinka.

Den har lyst med fast sken ett tag eftersom lambda sonden behövs bytas.
Den har med temperaturen till avgasen att göra. typ...

Enligt intruktionsboken så skulle man lätta på gasen...
På hemvägen så började hela bilen att skaka vid tomgång så jag fick köra 30 km/h med varningsblinkers på.
Men jag kom hem i allfall! :)

I dag ska jag bogseras till bilmecken....

I går såg jag och hunden en ekorre på nära håll.... fast inte så man ville se den kanske....
Den låg mitt i vägen så jag bar ut den i skogen, så får naturen göra sitt.

I dag vaknade jag av att det regnade, så mysigt att vakna till det :)
Nu ska jag och hunden ut i regnet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar