söndag 13 september 2015

Projektledaren på elföretaget, del 2

Projektledaren, på elföretaget, hade fortfarande inte ringt mig då det var fredag och klockan var 15.00.

Så jag ringde honom.

Han sa att de ska anställa folk och att de ska prata om det på onsdag.
Jag är en av dem som de ska prata om.

Han frågade också om jag var intresserad av att arbeta med svagström: larm, passerkortsystem, övervakningskameror, data, osv, eller om jag bara var intresserad av starkström.

Jag sa att jag var intresserad av båda.

För mig själv tänkte jag:
Jag är intresserad av ALLT! Ge mig ett jobb hos er nu!!! :)

Han sa också:

"Det vore väl kul om vi blev kollegor."
"Du verkar ju vara hungrig."

Det sa han förut till mig också.
Han menade att eftersom jag pluggade i den ålder jag är i.

Då har man tänkt noga och valt det för att det är intressant.

Inte som kanske en tonåring som väljer den linjen i gymnasiet för att deras pappa är elektriker.
Inte för att de vill själva.

Så i alla fall, jag jobbar där, har jag sagt det? Jag jobbar som elektriker. ;)

Låt veckan gå fort. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar