tisdag 1 september 2015

Intervju nr 2

Intervjun jag var på förra veckan, hemlarm, de hörde av sig i går.

De vill ta in mig på en andra intervju.

De kunde bara på onsdag.

På onsdagar jobbar ju jag....

Är ledig en dag i veckan annars och jobbar halvdagar två dagar i veckan.

Nä, de kunde inte någon annan dag än då....

Så jag berättade allt för min ena kollega och frågade om det fanns möjlighet att gå tidigare.

Jag sa att jag gör det jag ska och sen jobbar in de timmarna de andra dagarna i veckan.

Klart det fungerade.
Mina kollegor var glada för min skull.
De sa att man måste rå om sitt egna hus.

De vet ju att tjänsten hos dem går ut och att man inte överlever på deltid.

Så på onsdag ska jag upp tidigt, åka till jobbet, som tar ca 40 min att åka till, sen klockan 11 ska jag kasta i mig nån mat för att vara på andra sidan av stan klockan 12. ;)

Väl där på intervjun så kommer det att vara med två personer.

På mailen har jag fått en länk till ett test som tar ca 30 minuter.
Jag ska svara på det i dag och skicka in till dem.

Det testet ska de sen gå igenom på intervjun.

Helt galet vad mycket de går igenom. :)

Mest verkar det handla om mig som person.
Jag märkte sist att vissa frågor ställdes fler ggr.

Han sa att det beror på att folk kan ändra sig.

Spännande att se hur det går. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar