lördag 7 februari 2015

Stor snopp

I går, på dejtingsidan, fick jag ett mail av en kille.

Han sa att jag såg bra ut.

Jag tackade och skrev att han också såg bra ut.

Han frågade vad jag jobbade med och jag frågade då honom.

Han svarade:

"Jag jobbar med tv-produktion. rätt osäker bransch så jag fyller på med modellande då och då.
Senast var det för en konstnär.
Konstnären fotar olika människor har utmärkande fysiska drag.
Typ extremt ljusa ögon, eller jättestora händer, eller jättestora öron, eller hår som går ner till fötterna. Han tyckte att jag hade ett utmärkande drag så jag fick vara med."

Jag tänkte för mig själv.... Vaddå stor snopp eller?
Han vill säkert att jag frågar, det är som upplagt för nåt knäppt. Tänkte jag.

Man ska ju inte ha förutfattade meningar...men det kändes inte helt ok...
Men, jag frågade.....

"Vad för nåt är det då?"

Han svarade:

 "Ja det är lite pinsamt att säga. uhm. jag är typ ovanligt välutrustad."

Jag skrev inget mer till honom....suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar