tisdag 10 februari 2015

Killen C, del 2

Vi pratade länge i går också.

Det kändes då bättre.

Han var lite lugnare och lät mig prata också.

Av en slump, så kom det fram i går att jag inte jobbar, att jag har pluggat.
Han har inte frågat mig det, vad jag gör i livet.

Han frågar inte mig någonting.

Men, men, alla är inte lika och gör inte saker på samma sätt.

Vi pratade om att vi skulle ses, mitt på dagen, på onsdag.

Han kunde komma i från jobbet, han styrde ju sina tider lite själv.

Detta sa han i måndags, i dag då vi pratade på förmiddagen, tisdag, så var han tveksam om i fall vi kunde ses.
Han måste kolla med jobbet först.

Han bad mig ringa i dag, tisdag, på förmiddagen, han lät trött när han svarade.

Han sa att ha fortfarande var hemma, de på jobbet hade sagt att han kunde vara hemma till lunch för de skulle ha ett möte som han inte behövde vara med på.

Han sa att han skulle ringa mig igen 14-15 tiden.

Vi la på och jag fick den där konstiga magkänslan igen...
Hade ju den i måndags också.

Vid 15.30 kommer ett mess från honom:

"Det kör i hop sig på jobbet, jag kan inte i veckan.
Hör av mig i kväll. Kram"

Fortfarande konstig magkänsla.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar