tisdag 17 februari 2015

Killen I

I söndags satt jag och bläddrade runt bland bilder på killar, på en app i mobilen.

Jag såg en kille som verkade intressant och kollade mer om honom.

Tillslut klickade jag ett, "ja", på honom.

Det visade sig att han hade klickat,"ja", på mig med.

Så vi fick möjlighet att chatta.

Jag skrev och bad honom berätta lite om sig själv.

Till min förvåning så skrev han massor, han bad också mig att berätta om mig själv.

Han kommenterade det jag hade skrivit och skrev mycket igen.
Helt enkelt en konversation.

Vi bytte till att skriva på kik istället.

Där skrev vi massor, hela tiden, vi avslutade kvällen med att höras på telefon.

Han lät helt normal. ;)

Dagen efter så smsade vi hela dagen, från morgon tills vi gick och la oss.

I dag messade vi igen, och han ska ringa mig snart, han ville höra min röst. :)

Vi ska ses i helgen. Han skrev då att han har något att se fram emot. :)

Han verkar jätte trevlig och ser bra ut.

Klart att rädslan kommer smygande i bland....
Tankar om det ena och det andra....

Men det kan faktiskt vara så att detta leder till något bra.....
Vi får se. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar