torsdag 19 februari 2015

Killen I, del 2

Vi fick ju kontakt i söndags.

Jag och killen, I.

Vi hade kontakt hela måndagen, via sms, och ett litet samtal.

På tisdagen hade vi kontakt hela dagen, han ringde också för att säga god natt.

Jag jobbade extra i området där han jobbar, han sa sen att han tänkte komma förbi och säga hej.

Onsdagen, kontakt igen hela dagen, han ringde på dagen för att han ville höra min röst, sa han.

Torsdag, då skulle jag jobba extra.

På vägen tillbaka så åkte jag förbi området där han jobbade.

Jag tänkte att jag skulle åka förbi och bara säga hej, att få se honom, se hur det skulle kännas.
Vi skulle ju ses på lördag...men det tar sån tid dit. Jag vill veta innan

Jag började att resonera med mig själv i tanken.

Nej.... Jag är inte nöjd med mitt utseende i dag, ser trött ut...
Inte nöjd med håret...
Nä, det kanske känns konstigt.
Han kanske tycker du är konstig som kommer dit.

ÄH! Åk dit nu!

Ok, jag åkte dit....
Väl där så messade jag honom att jag var där.

Han messade: "På riktigt?! Är du verkligen här? Vänta jag kommer ner."

Han skulle precis i väg så han kom förbi med sin bil.

Vi möttes mellan bilarna och gav varandra en kram.
En ordentlig kram.

Vi pratade och två ggr så tog han tag i min jacka.

Han var tvungen att åka, vi hade väl pratat ca 10 min.

Han sa: "På lördag så har vi ju mer tid, då vi ska ses."

Så han ville ses? :)

När vi kramades hej då, så stod vi och höll om varandra i några minuter.
Ingen släppte. :)

Han verkar jätte gullig!

Det var längesedan jag kände att det klickade på engång. :)

Några minuter efter att vi hade skiljts åt så fick jag ett mess från honom:

"Kul att träffa dig. Tack för att du kom förbi. :)"

Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar