söndag 22 februari 2015

Killen I, del 4, tagen med handen i kakburken...

Jag kollade på dejtsidan 2 ggr för att se om han hade varit online.
Jag vill veta hur seriös han är.

Det visade sig att han hade det.

I fredags, då vi fikade, och i dag, på dan.

Jag messade honom:

"Vad gör du?"

Han: "På väg ut och ska handla med mamma."

Jag: "Hittat någon ny dejt? ;)"

Ville starta en konversation för att sen säga vad jag sett vid rätt tillfälle.

Han: "Jag har alltid dejter. :)"

Jag kände att han ev skojade eftersom han gjorde en smilegubbe efter texten.

Jag: "ok, så när går du från att dejta flera samtidigt till att dejta bara en?"

Han: "Jaaaa du..."

Jag: "ok, hur många fler är det nu då förutom jag?"

Han: "Inte många alls. Knappt två hand fulla."

Jag: "Så... det låter som att du skämtar?"

Han: "Japp, det gör jag. :)"

Jag: "Ok. bara undrade eftersom du har varit inne på dejtappen, fredag och i dag. Tänkte att du är tveksam inför mig och vill se om du hittar något annat. ;)
Jag är inte sur eller något sådant, vill bara ha raka puckar."

Han: "Har du satt spårning på mig? :)
Nä jag kan inte påstå att jag har sökt någon där, mest tidsfördriv."

Jag: "Ok, Så, om du skulle få en matchning då?
Annars kan man ju fördriva tiden med att, messa, prata och träffa mig.
Spela spel, surfa, handla, mm, mm...."

Han: "Jag spelar inte spel. Handla har jag gjort, surfa gör jag också, messar dig gör jag ju med. Har inte träffat dig i dag dock. :)"

Jag har inte svarat på det messet, känner mig lite tom.
Tycker inte att man är på sina dejtsidor när man dejtar någon....

Han messade mig nu igen efter en stund.

Han: "Vad gör du?"

Nä, det känns inge bra...
Får se vad som händer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar