fredag 30 december 2016

Exets tankar om mötet

J hade pratat med sitt ex dagen efter.

Hon hade sagt att jag verkar vara en bra person och att jag verkar snäll.

Hon tyckte att jag var bra med barnen.

Hon är också glad att det blev jag som var med barnen.
Det kunde ju ha varit någon annan som inte gillade dom och tvärtom.

Hon var sammanhållen då vi var där, för att hon hade tyckt att det var jätte jobbigt innan vi kom dit.
Hon visste inte hur hon skulle reagera.

När vi sedan var där så var det inte så hemskt tyckte hon.

Hon sa att hon inte var arg på mig.

Hon och J pratade lite om sin dåvarande relation.
De sa båda två att kärleken sedan en längre tid var död, och att de var som syskon den sista tiden.

Att hon tyckte så, visar ju att hon har gått vidare tycker jag.
Det tyckte J också.

Jag tror att den sista grejen var att träffa mig, sen visade det sig att det inte var så farligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar