söndag 11 december 2016

Att skriva om sina känslor, får det att låta starkt

Vissa som läser inlägg i min blogg kanske tycker att jag är på ett visst sätt.
Att ett inlägg kanske låter jätte stort.

Men så är det inte alltid. :)

Är jag arg, då jag skriver ett inlägg, så blir det ganska starkt.

Alltså, jag kan känna väldigt starkt när jag är arg, men sen efter nån timme så har det värsta lagt sig. :)

"JAG TÄNKER FAN ALDRIG....." vad det nu är.

Men då är jag arg och saker i mina inlägg är ju taget ur sin kontext.
Ur sitt sammanhang.

Som tex att jag blev arg pga Js barn och skolan.

Det ligger ju mer saker bakom som har hänt.
Men jag skriver inte om allt.

Jag kände att jag ville förklara detta eftersom jag fick frågan i går, om det nu skulle ta slut mellan mig och J.

Nä, så är det inte. :)

Vi bråkar som alla andra.

Alla bråkar, mer eller mindre.

Eller blir irriterad på den dom lever med.

Skillnaden är att jag och många andra skriver öppet om det, och vissa inte.
Men det finns hos alla.

Ingen har ett felfritt förhållande.

Har dom det, så tror jag att nåt är fel. ;)

Men, det är min åsikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar