måndag 5 december 2016

Jag vill sova!

Jag vaknade och klockan var 03.00.

Låg och vände och vred mig till 04.00.

Jag började också känna en stress/panik i bröstet.
Även stress i benen.
Det blev tungt att andas.

Jag gick upp.

Väl uppe så la jag mig i soffan, då blev jag jätte hungrig....

När klockan var 05.00 så blev jag lugn i kroppen och somnade.

06.00 blev jag väckt av J som klev upp och skulle i väg till Praktiken.

Jag tog något litet att äta och lyckades somna igen i soffan klockan 08.00

Jag vaknade 11 och gick upp.

Då kände jag mig stressad för att jag har "sovit bort" hela förmiddagen.

Suck..

Såhär kan jag ju inte hålla på om jag ska börja jobba sen.
Då går jag ju upp 04.30 varje dag.

Jag hoppas att jag kan glesa ut medicinen tills dess.
Det är ju den som gör detta.

I dag ska jag lämna prover.
Får se nästa vecka vad de visar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar