lördag 10 december 2016

Jag tänker fan inte engagera mig

Nästa vecka har barnen avslutningsfika på skolan.
Jul fika.

J ska dit, hans ex ska dit.

Har han frågat mig?

Nej.

Jag har sagt att jag vill vara delaktig i barnen på alla dess sätt.
Många ggr.

Vad som sägs på samtal, läxor, mm, mm.

I bland glömmer han bort det och jag får påminna honom.

I bland så lägger han mycket på mig.
Vill höra mina åsikter och vad som vore bäst att göra, mm.

Men ang fikat, nej han har inte frågat.

Jag blev jätte besviken och sa:

"Du ska gå på det där jul fikat va? Du har inte ens tänkt på att fråga mig om jag ska följa med?"

Han: "Nej... för det känns fortfarande konstigt för mig att du och exet ska ses."

Han tycker att det känns konstigt??

Det gör mig arg och ledsen.

Tyvärr är jag väldigt svart eller vit då...
Jag kommer strypa all min hjälp ang barnen och tänker fan inte engagera mig i nåt i hans liv.

Jag kan ju inte bara finnas i bland.
Antigen så är det fullt ut eller inget.
Punkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar