tisdag 23 juli 2013

Min födelsedag

Lustigt...

De som kommer och firar min födelsedag med mig är inte mina närmsta vänner.
Jo, två av dem är.

Är det nu man ser vilka som verkligen tycker att jag betyder nåt för dem?

Betyder det då att de som kommer faktiskt tycker bra om mig och VILL fira min dag?

Kanske är de som kommer, personer som jag borde komma närmare....

Bara en iakttagelse...för så här är det varje år....

De personer jag "tror" att jag står närmast är de som inte kommer på min födelsedag....

MEN, kanske är det såhär oxå, att de själva inte tycker att födelsedagar är nåt att fira.
Så då värdesätter de inte min födelsedag eftersom de inte värderar sin egen speciellt högt.

En tanke jag haft....

Ska man säga till då eg att det betyder mycket för mig att de kommer?
Ja, det kanske jag ska börja göra.

1 kommentar: