fredag 19 juli 2013

Killen från baren på fb.

Killen från baren fick ju mitt nummer i lördags.

I tisdags så kollade jag på fb, och hittade honom genom en restaurang person.

Jag satt på facebook och var nyfiken. :)

Vem är inte det, alla har vi någon gång kollat in personers bilder eller letat efter ex eller andra människor för att se hur deras liv är nu, ren nyfikenhet helt enkelt.

Jag chansade och skickade en vänfråga.

Han svarade på den på onsdagen och skrev direkt.

"Hej, så du hittade mig på fb? :) Allt bra?"

Vi har växlat några ord bara och han ställer inte så mycket frågor till mig.

Jag föreslog häromdagen atthan kunde ringa mig och vi kunde prata ist.
Men han svarade inte då på flera timmar, han skrev sen att vi får ta det en annan dag.

Så...tveksamt om jag tror nåt om detta....

1 kommentar: