måndag 8 juli 2013

A frog to a prince!

Jag blev lämnad av en kille 2010 som jag trodde att jag skulle gifta mig och få barn med.
Vi hade flyttat till hus och hann bo där i tre månader innan han stack.

Han pratade om barn en vecka innan han avslutade allt så jag blev verkligen överraskad.

I vilket fall som helst, en gammal vän, läste min blogg då, om min dåvarande smärta.
Så hon skickade mig ett litet paket.... :)

I paketet så var det en groda. (inte riktig) :)

"A frog to a prince" hette kartongen den var i.

Det var en rolig present så jag sparade den och den glömdes bort.

Helt plötsligt, i går, så kom jag att tänka på den.
Jag tittade i lådan och där låg den.

Jag har hunnit flytta och det har gått 3 år sedan jag fick paketet.

Så jag tog fram grodan, kände att jag var redo för förvandlingen. :)

 
 
Så jag fyllde på vatten i burken som grodan satt i.


Och ställde den på nattduksbordet. I morse såg det ut såhär: :)


I dag när jag kom hem från jobbet, såg det ut såhär: :)

Förvandlingen har börjat! :) hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar