söndag 21 juli 2013

Kvällen med C

Jag var ute i går med en massa vänner.
Först var vi på en stor utebar.

Sen splittrades folk och jag och två till åkte till mitt stammisställe.

C, var där tillsammans med en vän till mig, som jag hade träffat C igenom första gången.

Då vi anslöt oss till C och de andra så sprack allt jag har sagt tidigare.
Jag kan ju inte förneka att jag tycker om honom. :)

Vi kramades länge, vi har ju inte setts på ett par veckor och knappt pratat.

Det var två tjejer med i deras sällskap som hade fått i sig en del alkohol...
De tjoade och höll på.
Den ena tjejen lyfte helt plötsligt upp C,s tröja sen började hon att dra i honom och ville att han skulle dansa med henne.

Han försökte avvärja sig men till slut så pekade han på mig och sa:

"Det där är min tjej."

Hon tittade på mig och sa till C, "Men jag vill ju bara dansa med dig."

C lutade sig fram emot mig och strök mig över kinden och pussade mig på munnen.

Sen lät tjejen honom vara i fred.

Han satte sig bredvid mig och vi pratade.

En stund senare så kom tjejen fram till mig och sa:

"Alltså jag ber om ursäkt...jag menade inget...ok?"

Jag känner mig lite förvirrad ang C, på söndagen så tänkte jag på honom direkt då jag vaknade och ville träffa honom.

Vi hördes av telefon och efteråt så kände jag att jag kanske inte har så starka känslor för honom ändå.

Hm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar