torsdag 4 juli 2013

C, C2, S och såvidare...

Efter att jag hade skrivit kort med C2 på facebook i lördags natt, så har vi inte hörts. Det var 4 dagar sedan, snart 5.

S, som jag träffade i ute i lördags, han som var 27 år, vi har hörts ett par ggr.
Dagen efter så ringde han mig tre ggr.

Sen har det blivit mer glest.
Jag kan ärligt säga att jag inte har ringt honom, bara korta mess.

Han pratar bara om sitt jobb, han är ordningsvakt, visserligen har vi ett samtalsämne då, men han frågar inget om mig.

Sen känner jag att vi nog inte är på samma plan, även då han sa att han var det, så är det nog inte alls så, om man ser till hur han pratar.

C, ja... En gång för några veckor sedan så pratade vi i telefon, det visade sig att båda var ute och åkte bil och var på samma ställe, så vi stannade för att hälsa på varandra.
Nu hände samma sak igen.

Häromdagen, då jag körde två bekanta till Skavsta, så ringde C.

"Hörde du inte hur jag tutade på dig?"

?????

"Ja, jag körde förbi dig nyss." sa han

"Hur fan kunde du göra det, jag är ju nästan i Nyköping?"

"Ja, jag vet, jag är på väg till Göteborg."

Han var på väg till sin semester.

Lustigt det där... När jag har bestämmt mig för att lägga honom på hyllan så dyker han upp sådär...

Jag fick kontakt med en kille på en dejtsida häromdagen, vi började prata lite i går men ganska snabbt fick jag en dålig känsla.
Jag vet inte vad det var....
I morse då jag vaknade så kände jag det starkt, att jag har något emot detta, känner att jag inte vill prata mer med honom.

Min magkänsla säger ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar