söndag 21 juli 2013

Killen i baren, G

Då jag kom till mitt stammisställe i går så hamnade jag tillslut i närheten av baren där killen jobbar, G.

Jag tittade dit och han såg mig.
Han sken upp och gick fram mot mig, lyfte på luckan som avgränsar baren, och kom ut och gav mig en kram.

Sen stod han och pratade med mig en bra stund.
Jag såg att det blev mer och mer folk men han fortsatte att prata med mig.
Hans kollega fick ta beställningar.
Jag kände mig lite stressad över det. :)

Till slut så kastade hans kollega en kapsyl på honom och log.

Han sa då:

"Jag bör nog jobba lite."

Han bjöd mig på juice och jag gick.

Då jag gick hem så sa jag aldrig hej då.
Jag är ju lite osäker på varför vi har kontakt.

Jag skrev på fb när jag kom hem ist:

"Jag sa aldrig hej då, så jag säger godnatt ist."

I morse såg jag att han hade svarat:

"Detsamma. :)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar