tisdag 26 augusti 2014

G avslutade allt

Jag svarade ju G och skrev:

"Av olika anledningar så kan vi inte ses i morgon."

Varpå han svarade: "Ok"

Ja, ni vet.

Dagen efter kom det ett till mess från honom:

"God morgon, ska jag utgå från att du inte vill ses alls?"

Jag: "Jag tror inte att det är någon bra idé....."

Han: "Varför inte det? Var det inte du som tyckte att man skulle vara rak och ärlig?"

Herre gud!
Jag kände mig kvävd!
Varför håller han på?
Det får mig att känna att jag inte kan säga saker, vara mig själv, det känns som att allt ska ifrågasättas för att det är "fel."

Sen känns det inte som att han ser det verkliga problemet mellan oss.

Jag svarade: "Det handlar inte om det, att vara rak och ärlig.
Du brukar ju inte gilla att jag förklarar saker, därför håller jag det kort.
Men vill du att jag förklarar så visst...."

Han svarade:
"Ok, jag gillar inte att du förklarar saker?
Eeeeh... Jag vet inte ens vad jag ska svara på det.
Det känns som att du har ett stort behov av att trycka ner mig, varför kan jag bara spekulera om. Men jag har ingen lust att negativa människor i mitt liv som tar energi från mig. Lycka till med allt. Kram"

Jag blev så paff och samtidigt, skrattade lite.

Jag är INTE negativ och jag trycker INTE ner honom.
Minns han inte att jag skrev för några dagar sen:

"Det verkar som att du tror att jag "trycker" ner dig eller nåt.
Jag kan ha fel. Du kanske reagerar såhär mot alla?
Eller är det bara mig du förstår fel?
Jag menar inget illa med det jag säger eller skriver.
Undrar varför du reagerar så fort."

Men gud.... Det är som att vi lever i HELT olika världar.

Hur fan kan han uppfatta mig så som han skrev???

Hahhahahahahaha!!!

Shit jag blir så paff.

Ja, ja, då har detta tagit slut i alla fall.

Han förstår inte ens mig och jag tänker inte lägga energi på att förklara mer, han tyckte ju att det var onödigt av mig att förklara saker.

Jag vet inte ens vad jag ska svara på detta....
Så jag låter bli...

Passar ju bra, att jag inte svarar honom, eftersom han tror att jag har ett stort behov av att trycka ner honom...

Yeah right..... Jag som aldrig gjort det mot någon och är världens snällaste människa.

Hahahhahah kan inte bli mer fel!

Samtidigt känns det konstigt att han kan se det såhär som han gör.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar