måndag 4 augusti 2014

Mitt gamla ex, G, del 2

Det visar sig att vi är olika som personer.

Jag är intensiv, det är inte han.

Jag är öppen med mina tankar och känslor.

Han är reserverad och ensamvarg.

Vi har redan haft en del prat på sms om det.

Han är  också reserverad för att jag krossade hans hjärta för 20 år sedan.

Han tycker att jag skräms med min approach.

Jag tycker att man bara ska köra om man har ett intresse.

Livet är kort och skört.

Jag  säger inte att man ska gifta sig, man kanske upptäcker att man inte gillar varandra efter några dagar eller veckor.

Men man bör ju visa sitt intresse tycker jag medans han verkar vara mer laidback.

Ja, ja vi får se, vi ska ses i veckan.

Jag tycker inte att något sätt är fel, utan bara att alla människor är olika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar