torsdag 7 augusti 2014

Mitt gamla ex, G, del 3 och killen J

Jag har kontakt med en annan kille också, J.
 
Det är en gammal dejt, två år sen kanske.
Vi sprang på varandra för 2 månader sen, ute, och bytte nr igen.
 
Vi bytte också facebook.
 
Vi har chattat lite till och från, han har varit reserverad för att jag nyligen blev singel, då.
 
I vilket fall som helst så har jag helt plötsligt kontakt med båda.
 
J är utomlands men skriver till mig varje dag.
Han pratar öppet om barn mm och vill träffas så fort han kommer hem.
 
Som jag skrev förut så är G mer reserverad.
 
Vi sågs i går igen.
Han bjöd mig på restaurang och sen gick vi hem till mig.
 
Väl hemma så gick jag och letade fram hans nalle.
 
En nalle han gav mig då vi var 17 år.
Hans favoritnalle som han höll kär då ;)
 
I vilket fall som helst så plockade jag fram den och gav den till honom.
 
Han blev jätte glad och nallen fick nu åka med honom hem. :)
 
Hans syster ringde då vi satt och pratade, han sa att han var med mig och hon kom absolut i håg mig.

Det blev jätte sent, jag körde hem honom, väl där så stod vi utanför hans port och pratade typ en timme.

Vi kramades sen hej då, länge.
Jag luktade på honom medans vi höll om varandra och mindes han doft.
Han gjorde samma sak och mindes min.

När jag kom hem så messade vi ett par ggr och han skulle hälsa på sin syster och man och deras landställe i helgen.
Han frågade om jag skulle följa med.

Vart tog hans osäkerhet vägen undrar jag? ;)

Ja, ja....
Vi får se vad som händer.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar