söndag 24 augusti 2014

Den inre rösten och G

G messade mig i lördags kväll.

"Hey babe, vilken tid ska vi ses i morgon?"
(Vi hade sagt att vi skulle ses innan dessa konstiga mess av missförstånd.)

Jag fattade ingenting???

Jag trodde de sista messen mellan oss visade ganska tydligt att vi INTE ska ses.

Jag hade i alla fall tagit ett beslut flera dagar innan, så jag svarade:

"Av olika anledningar så bör vi inte ses i morgon."

Han svarade bara, "ok!"

I helgen var jag ute.
Jag och en kille började att prata med varandra.

Min inre röst sa mig något men jag fattade inte, eller lyssnade inte.

Helt plötsligt frågade jag killen, "Är du gift?"
Han svarade, "nej," och han undrade varför jag frågade det.

Jag: "Du ser ut som en gift kille."

Jag vet inte vad det var men det var en känsla som infann sig.

Vi bytte nummer och messade en del i dag.
Han ville träffas men jag ville inte i dag.

Efter en stunds messande så kom det fram att han har tjej och barn.
Just nu är de utomlands utan honom.

Herre gud..... Man slutar ju aldrig att förvånas....

Jag skrev till honom att vi aldrig kommer att träffas pga att han har familj.
Han förstod och vi sa hej då.

Kul för den tjejen att hennes kille är sådär.... Usch!

(om dom inte har ett öppet förhållande dock...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar