lördag 16 augusti 2014

Träffen med J

I går var jag på en promenad med J.
Efter promenaden så gick vi för att äta sushi och sen avslutade vi kvällen hemma hos mig.

Vi satt och pratade och slötittade på tv.

Han är vacker och har fina drag i ansiktet.

Han halvlåg i soffan och tycktes komma närmare och närmare.
Hahhaha
Men jag höll avståndet. ;)

Man kan bli attraherad av massor med folk men det är inte det som är det viktigaste.

För låter man attraktionen ta över så ser man inte personligheten och då kan man redan vara involverad innan man ser saker man inte gillar.

Jag vill lära känna någon först innan man är fysisk.

Jag ställde frågor då vi sågs och han svarade på dem men fortsatte sen att berätta saker om det ämnet och mer.

Han pratade heeeeela kvällen.

Visst jag ställde ju frågor som gjorde att han svarade på dem men han kunde ju ha frågat mig något också. ;)

Jag vet inte vad jag tyckte... Jag fokuserade mer på hans person och inte hans utseende, så därför är jag tveksam.

Då han gick så sa han: "Vi kan väl ses snart igen."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar