fredag 1 augusti 2014

Livet är ensamt

Jag satt i soffan och smälte maten.

Klockan var som den brukar vara efter maten.

Jag och mina rutiner....

Livet kändes verkligen tråkigt just nu.

Det slog mig att jag är ganska ensam....

Jag har ju ett par vänner men alla gör ju sitt på kvällarna.

Jag har ju trivts med att sitta hemma på kvällarna men det börjar bli tråkigt...

Jag tror det är att jag känner mig rätt ensam i dag, egentligen inte bara i dag...

Undra varför?

Jag skulle ju kunna ta tag i det och höra av mig till bekanta, se vad de gör på dagarna och kvällarna.

Men jag gör ju inte det, undra varför?

Tror det finns flera i min sits, känner sig ensamma men gör inget åt saken.

Jag sysselsatte mig lite, jag har beställt en väggklocka.
Man klistrar dit alla siffror, en och en.

Det blev ju fan snett... Skulle flytta på en siffra och då följde väggfärgen med.

Ops... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar