fredag 5 september 2014

Plugg, plugg och lite till...

Nu är det torka i min blogg.....

Händer ju inget direkt.....

Går till skolan, är trött och irriterad ofta....

Eller neutral...

Denna kurs i skolan är jobbig.

Vi ska koppla en motor, med start och stop knapp och sen kommer det mer, såsom back. mm

Koppla är väl inget problem, grejen är att man ska följa ett schema, inte heller så svårt.
Det svåraste är vi själva ska rita schemat.

Blir inte schemat rätt så blir inte kopplingen rätt....

Jag sa till läraren häromdagen att jag inte kan rita scheman.
Jag fattar inte hur man gör.

Då fick jag svaret: "Jag har ju redan gått igenom det...."
Jag sa då att jag inte är den enda som inte kan, vi är flera stycken.

Bara det att ingen vågar säga nåt.

Man lånar scheman av varandra istället och kopplar.

Jag berättade för några killar vad läraren hade sagt, de suckade och sa:
"Vaddå? Han har visat oss EN gång."

Det känns stressande.

Vissa lärare tror verkligen att vi redan kan allt. :(

För att prata om något annat, min hund är bra på många sätt.
Han har dock lagt till sig med fula ovanor det senaste året.

Jag tror att det kan ha varit för att jag var så ledsen en längre tid.
Så jag struntade i honom, alltså han fick göra lite som han ville.
Jag hade inga regler direkt.

Det får jag sota för nu, men sånt är väl livet...

Så jag har kontaktat en tjej som ska hjälpa till med privatlektioner.

På killfronten händer inte så mycket....
Pratar med 2 st på en dejtsida, men jag är inte helt nöjd...tveksam....
Känns inte som att mitt engagemang är 100.

Nu ska jag ska plugga.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar