fredag 12 september 2014

Killen från dejtsidan

Jag bytte ju nummer med en kille från en dejtsida.

Vi har pratat i telefon två ggr och han messar mig varje dag.

Vi skulle ses om några dagar.

Men har ryggat lite då han hela tiden skriver:

"Smaklig måltid, fina."
"Du är vackrast."
"Vilken vacker kvinna du är."
"Sov gott finaste."
"Jag har saknat dina sms."
"Jag har tänkt på dig i dag."
"Du behöver nån som tar hand om dig, jag är bra på massage."

Varje dag skriver han något sånt....
Vi har inte ens träffats än....

Om han skrev sms och jag inte svarade direkt så gick han till en annan sms site och messade mig där....

Sen det jag reagerade mest på var att han skrev varje kväll:

"Jag vill ha det mysigt...Trist att dricka te själv..."
"Sugen på mys?"
"Saknar närhet."
Osv....

Varje kväll kom det något om "mys..."

Jag skrev till honom att det inte känns speciellt seriöst från hans sida
Vissa kanske bygger sin relation kring sex, men sån är inte jag.
Då är vi helt enkelt inte samma typ av person.
Då kan han hitta nån annan som är med på hans noter.

Klart allt sånt är viktigt men det är inte viktigast.
Det kommer sen.

Han lovade att han var seriös.

Det finns massor med andra saker en kille kan fråga om.
Min familj, min skola, min hund, osv....
Nä, bara "mys"....

Sen dagen efter:

Jag: "Jag ska gå och sova nu, gå och lägg dig också, det e bra att sova i tid."
Han: "Jag ligger redan, vill du komma och joina mig?"
Jag: "Suck.. där kom det, IGEN."
Han: "Men man kan göra andra saker än att ha sex i en säng."
Jag: "Vaddå, ska vi äta kakor i hop eller!?"
Han: "Man kan hångla."
Jag: "Du, jag tänker INTE hångla med dig."
Han: "Nej jag menade inte så..."
Jag: "Du, god natt."

Jag messade  till honom dagen efter, att vi inte skulle ses när vi sagt.
Han undrade varför.
Jag skrev att det är en känsla jag känner bara.
Han skrev då: "Vi träffas."

Eh.... Va?
Nej.... det känns inte alls som att jag vill.
Måste säga det tydligare.
Fortsättning följer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar