söndag 2 december 2012

Killfronten del 2

A, blir det inget med.
Det tar ju några telefonsamtal innan man vet mer om personen.
Han har en del att jobba med även då han verkligen är på rätt spår.

Jag vill ha en partner som redan är klar med allt bagage, trygg i sig själv och vet vad han vill med livet.

O, pratade jag väldigt kort med i telefon för flera dagar sen.
Då på första samtalet, efter 5 minuter så sa han att han vill flytta till Thailand.
Han var nyligen där och han är trött på rutiner och Sveriges mörker så han funderar starkt på att flytta dit ett par månader.
Jag kände att allt dog från min sida. Jag tänkte, "Jaha...varför ska jag fortsätta att prata med dig i telefon nu?"

Efter det har han bara messat två ggr sen har vi inte hörts på tre dagar så jag tror det är över där.

Sen har vi E, han ringer nästan varje dag, korta samtal.
Han messar oxå
Han vill verkligen ses.
Där är det jag som drar i handbromsen.
Det känns inte som att vi är på samma plan alls i livet.
Hans dröm är att flytta in till Söder och där sprack det direkt.
Hahahha

Jag vill ju flytta ut till naturen, till hus.
Jag vill inte hålla på och tramsa.
Jag vet vad jag vill redan.

Så... då är jag på noll igen då.

När kommer han då? min man?
Nu får han ju skynda sig på...tråkigt att vänta...
Speciellt då det är jul snart och allt... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar